Συγκέντρωση διαμαρτυρίας Λογιστών στο Σύνταγμα για τα Πρόστιμα!




Video Star Channel - Πηγή: enikos.gr

Πώς για ένα λάθος 4 ευρώ πληρώνεις πρόστιμο 1.000 ευρώ στην εφορία

Εκστρατεία κατά της εφαρμογής των νέων εξωφρενικών προστίμων της εφορίας αναλαμβάνουν από κοινού οι φορείς των επαγγελματιών και αυταπασχολουμένων. Με πρωτοβουλία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Φοροτεχνικών (ΠΟΦΕΕ), οι εκπρόσωποι εμπόρων, βιοτεχνών, επαγγελματιών, νομικών, κτηματομεσιτών, βενζινοπωλών, αγροτών και άλλων, σχεδιάζουν να προβούν σε παραστάσεις στην πολιτική ηγεσία της χώρας και σε προσφυγές στη δικαιοσύνη, για να ανατρέψουν τα νέα μέτρα. 
Σε αυτό συμφωνούν όλοι οι φορείς της αγοράς που εκπροσωπήθηκαν στη διαβούλευση (ΕΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΟΒΕ, ΠΑΣΕΓΕΣ, Επιμελητήρια κλπ).

Μαυραγάνης: Μειώστε τα φορολογικά πρόστιμα

Προσαρμογές στα φορολογικά πρόστιμα ώστε να καταστούν λιγότερο αυστηρά προωθεί το υπουργείο Οικονομικών ανταποκρινόμενο στις εκκλήσεις επιμελητηρίων, επιχειρήσεων, φορολογουμένων, λογιστών και φοροτεχνικών.

Ο υφυπουργός Οικονομικών κ. Γ. Μαυραγάνης έχει ήδη ζητήσει από τις υπηρεσίες του υπουργείου να προχωρήσουν στην επανεξέταση του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας, ώστε να επέλθει μείωση των προστίμων και των κυρώσεων στις περιπτώσεις που έχει καταδειχθεί πως είναι ιδιαιτέρως αυστηρά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του news.gr ο κ. Μαυραγάνης είχε διαπιστώσει ήδη από τα μέσα Δεκεμβρίου ότι θα προέκυπτε πρόβλημα με την αυστηρότητα κάποιων προστίμων σε συγκεκριμένες περιπτώσεις , ωστόσο το γεγονός ότι αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας - κάτι που τον κράτησε δύο εβδομάδες εκτός καθηκόντων- δεν επέτρεψε να διαχειριστεί το ζήτημα εγκαίρως και εκ του σύνεγγυς.

Δελτίο Τύπου Π.Ο.Φ.Ε.Ε.-Αποτελέσματα συνάντησης με Φορείς-23/01/2014


                        ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η ημερίδα ενημέρωσης της Π.Ο.Φ.Ε.Ε. για τα εξοντωτικά πρόστιμα των άρθρων 53 έως 59 του νόμου 4174/2013 προς τα όργανα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των Ελεύθερων Επαγγελματιών. Αποφασίστηκε ομόφωνα η έκδοση ψηφίσματος και να σταλεί στον Πρόεδρο της δημοκρατίας, τον πρόεδρο της βουλής, τον Πρωθυπουργό, το Υπουργείο Οικονομικών, αρχηγούς κομμάτων και σε όλους τους βουλευτές για να ενημερωθούν αυτά που ψήφισαν τον Ιούλιο του 2013, να ζητηθεί συνάντηση με τον Πρωθυπουργό με αντιπροσωπεία από τους παρισταμένους, να οργανωθεί συγκέντρωση στην Αθήνα το επόμενο δεκαπενθήμερο και σε περίπτωση μη αποτελέσματος από όλες τις παραπάνω ενέργειες, να προσφύγουμε με την στήριξη του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών σε προσφυγή στο συμβούλιο Επικρατείας για αντισυνταγματικότητα του νόμου και στην συνέχεια στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Νέες διευκρινίσεις για τις συγκεντρωτικές Πελατών Προμηθευτών και Συναλλαγών από τη Γ.Γ.Π.Σ. (Ενημερωμένο)

Προστέθηκαν νέες ερωτήσεις-απαντήσεις (με μπλέ χρώμα) για την Μηνιαία Κατάσταση Πελατών Προμηθευτών και Συναλλαγών και οδηγίες κλήσης και δείγμα κώδικα ως βοήθημα για την υλοποίηση client για το REST web service υποβολών.

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Η πιλοτική εφαρμογή είναι διαθέσιμη για δοκιμές στοhttps://www1.gsis.gr/myf/web/pages/
Είσοδος με τους κωδικούς taxisnet, μπορείτε να δημιουργήσετε εγγραφές για όποιον επιθυμείτε χωρίς συνέπειες, μια και όλες θα διαγραφούν στο τέλος Ιανουαρίου 2014.
Επίσης, οδηγίες κλήσης και δείγμα κώδικα ως βοήθημα για την υλοποίηση client για το REST web service υποβολών.
Κλήση REST Service
Οι παρατηρήσεις για το σύστημα είναι ευπρόσδεκτες στο myf@gsis.gr

Συλλογή υπογραφών με σκοπό τη Διαμαρτυρία για τα νέα φορολογικά μέτρα και τα εξοντωτικά πρόστιμα του Ν.4174/2013

Διαμαρτυρία προς όλους τους αρμόδιους φορείς: Υπογράψτε εδώ

Διαβάζοντας τις διατάξεις του νέου φορολογικού νόμου 4174/2013 που αφορούν τους φόρους, τους τόκους και τα πρόστιμα, το μόνο που μπορεί κάθε λογικός άνθρωπος να σκεφτεί, είναι ότι οι νέες αυτές διατάξεις αποτυπώνουν καθαρά και ωμά, την πλήρη ανικανότητα των εμπνευστών τους να νομοθετήσουν και να εφαρμόσουν ένα δίκαιο και αποτελεσματικό φορολογικό σύστημα.
 Η αδυναμία του Κράτους να εισπράξει τους φόρους, επειδή δεν διαθέτει τον απαιτούμενο μηχανισμό (βλ. π.χ. Πορτογαλία), μεταφέρεται σε εμάς τους λογιστές (αλλά και στους ίδιους τους φορολογούμενους) με αποτέλεσμα όλοι μας να έχουμε μετατραπεί, εδώ και χρόνια, σε άμισθους κρατικούς φοροεισπράκτορες (παρακράτηση και απόδοση Φ.Π.Α., παρακρατήσεις φόρων, έκδοση ταυτοτήτων πληρωμής, τελών κυκλοφορίας, εκκαθαριστικών φόρου εισοδήματος, κ.τ.λ.)

Πληρωμές υποκείμενες σε παρακράτηση φόρου

Στο άρθρο 62 του «νέου» ΚΦΕ (Ν 4172/2013), αναφέρονται οι πληρωμές που υπόκεινται σε παρακράτηση φόρου. Παρατηρούμε ότι ο νομοθέτης, όχι τυχαία, χρησιμοποιεί την λέξη «πληρωμές», αντί της λέξης «εισοδήματα», όπως μέχρι τώρα είχαμε συνηθίσει. Όλοι θυμόμαστε ότι στον Ν 2238/1994 (παλαιός ΚΦΕ), με τα άρθρα 54 έως 58, ρυθμίζονταν οι παρακρατήσεις φόρου εισοδήματος για κάθε μία από τις «αποδοτικές» πηγές, δηλαδή για το εισόδημα από κινητές αξίες, από εμπορικές επιχειρήσεις, από μισθωτές υπηρεσίες και από ελευθέρια επαγγέλματα.

Με τις νέες διατάξεις (άρθρο 61, Ν 4172/2013), υπόχρεοι σε παρακράτηση φόρου είναι τα παρακάτω πρόσωπα, όταν προβαίνουν σε πληρωμές, όπως αυτές καθορίζονται στο επόμενο άρθρο 62:

Τράπεζα ξέχασε να στείλει τις πληρωμές ΦΠΑ..

Στα «κάγκελα» βρίσκονται τα λογιστήρια επιχειρήσεων που αν και κατέβαλαν εμπρόθεσμα και κανονικά τις δηλώσεις ΦΠΑ , αποπληρώνοντας το σύνολο ή μέρος του φόρου που τους αντιστοιχούσε ωστόσο εμφανίζονται στο TAXISNET σαν να μην έχουν πληρώσει.

Το θέμα προέκυψε από την καθυστέρηση συγκεκριμένης τράπεζας να στείλει στη βάση δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων όλα τα αναλυτικά στοιχεία πληρωμών. Έτσι, χιλιάδες φορολογούμενοι, επιχειρηματίες και επιτηδευματίες, εμφανίζονται να μην έχουν καταβάλει το φόρο και ως εκ τούτου εντάσσονται στη κατηγορία οφειλετών που πρέπει να καταβάλουν βαρύτατα πρόστιμα.

Εγκύκλιος ΙΚΑ για εγγραφές του επικουρικού ταμείου ΕΤΕΑ στην ΑΠΔ

Σας κοινοποιούμε τις διατάξεις των άρθρων 1 και 5 του N .4225/2014 (ΦΕΚ 2/7-1-2014 Α΄) «Αναβάθμιση και βελτίωση των μηχανισμών είσπραξης των ασφαλιστικών φορέων, πρόστιμα για την ανασφάλιστη και αδήλωτη εργασία και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας», σύμφωνα με τις οποίες ρυθμίζονται θέματα που αφορούν, μεταξύ άλλων, την ένταξη στην Α.Π.Δ. του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ των ασφαλιστικών εισφορών υπέρ Ε.Τ.Ε.Α.

Επίσης, σας κοινοποιούμε το με αριθμ. πρωτ. 3405/1354/010/17-1-2014 έγγραφο του Ε.Τ.Ε.Α. προς ενημέρωση - εφαρμογή και σας γνωρίζουμε τα παρακάτω:

Η ερμηνευτική των αλλαγών του Κ.Φ.Α.Σ.

ΠΟΛ 1023/2014

Με τις διατάξεις του άρθρου 51 του ν. 4223/2013 (ΦΕΚ 287 Α') επέρχονται ορισμένες τροποποιήσεις στις διατάξεις του Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών (Κ.Φ.Α.Σ. - ν. 4093/2012, υποπαράγραφος Ε1), που ισχύουν από 1.1.2014.
Επιπλέον, με τις υφιστάμενες διατάξεις του Κ.Φ.Α.Σ., προβλέπεται η κατάργηση ορισμένων άρθρων και παραγράφων αυτού, επίσης με εφαρμογή από 1.1.2014.

Επισημαίνεται ότι, με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 13 του Κ.Φ.Δ. (ν. 4174/2013), οι οποίες ισχύουν από 1.1.2014, κάθε πρόσωπο με εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα υποχρεούται να τηρεί βιβλία και στοιχεία που απεικονίζουν πλήρως τις συναλλαγές της επιχείρησης, σύμφωνα με τη φορολογική νομοθεσία και τα λογιστικά πρότυπα που προβλέπονται στην Ελληνική νομοθεσία. Ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, για την εφαρμογή των διατάξεων αυτών, αποτελούν οι διατάξεις του Κ.Φ.Α.Σ., οι οποίες εξακολουθούν να ισχύουν και μετά την 1.1.2014..

Φορολογική αναμόρφωση

Ο Ν.3842/2010 προβλέπει την υποχρέωση φορολογικής αναμόρφωσης των εξόδων όλων των επιτηδευματιών, ήτοι των εξόδων που αναγράφουμε στα βιβλία μας, βάσει των παραστατικών εξόδων και στη συνέχεια, αναμορφώνουμε στο τέλος του έτους, δηλαδή τα μειώνουμε είτε βάσει των διατάξεων του νόμου είτε διότι τα έξοδα αυτά κακώς καταχωρήθηκαν στα βιβλία μας.
Η φορολογική αναμόρφωση των εξόδων, ως αξία, κατατίθεται με τη δήλωση Ε3, με την ευθύνη και την υπογραφή αποκλειστικά λογιστή.Στη συνέχεια, υπάρχει υποχρέωση αποστολής των αναλυτικών στοιχείων, από τα οποία προέκυψε η αξία της φορολογικής αναμόρφωσης που κατατέθηκε, π.χ. απαιτούνται τα στοιχεία αυτοκινήτων για τη βενζίνη, των αριθμών των κινητών τηλεφώνων που χρησιμοποιήθηκαν, κ.λπ.